top of page

Administratief Medewerk(st)er Service

sbb-beeldmerk.png

Vacature:

Administratief Medewerk(st)er Service

 

Bedrijfsnaam:

Control Energy Services B.V.

Locatie:

Amersfoort

 

Bedrijfsprofiel:

Celsius Benelux B.V. bestaat sinds 1996 en is begonnen als kleine speler in de installatiebranche. Tegenwoordig is het dé leverancier van kennis & techniek voor Gebouw Beheer Systemen. Control Energy Services B.V. is de dochteronderneming van Celsius Benelux B.V. waarin de service-activiteiten zijn ondergebracht.

Samen met de derde dochterondernemingen Celsius Products B.V. hebben wij kennis in huis van alle disciplines die vertegenwoordigd zijn in een gebouw. Deze 3 ondernemingen zijn ondergebracht in de ComfortKey groep.

Wij zorgen voor een gezond en veilig klimaat in gebouwen en leveren daarbij complete, duurzame systemen en installaties voor gebouwbeheer, klimaatregeling, beveiliging, toegangscontrole, energiemanagement en verlichting sturing.

Celsius Benelux B.V. gaat graag mooie en complexe projecten aan. Wij zijn flexibel en lopen altijd voorop in technologie. Nieuwe beschikbare technieken combineren wij met onze jarenlange ervaring.

Ons doel is meer functionaliteit met minder hardware. Voor onze klanten betekent dit vooral gebruikersgemak, met als extra voordeel een duidelijke energiebesparing.

 

Bedrijfscultuur:

De ComfortKey groep is een kleine (50FTe), flexibele en technisch vooruitstrevende organisatie met een jong maar hoogopgeleid team.


Functie omschrijving:

Als Administratief Medewerk(st)er Service ben je het visitekaartje van het bedrijf. Je takenpakket is divers en binnen deze afwisselende functie ben je verantwoordelijk voor service- en facilitaire taken binnen de organisatie. 

De werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Het beantwoorden en filteren van de telefoon. De storingsmeldingen beoordeel je in prioriteit.

  • Het efficiënt inplannen van onderhoud en storingen bij onze klanten.

  • Werkbonnen aanmaken aan de hand van binnengekomen inkooporders.

  • Projecten administratief verwerken; Materiaal bestellen, orderverwerking en facturatie.

  • Offerte en onderhoudscontract aanvragen verwerken, opstellen en nabellen.

  • Nauw contact behouden met klanten, leveranciers en het terugkoppelen van (lever)data.

  • Te leveren materialen middels pakket verzenden en verwerken binnenkomende goederen.

  • Het administratief systeem (Syntess) up to date houden (adreswijziging, prijzen, artikelen etc.)

  • Tevens ben je verantwoordelijk voor de facilitaire zaken binnen het bedrijf. Je coördineert de schoonmaak, bestelt de office supplies, en hebt oog voor een professionele en representatieve uitstraling van het pand.

 

Functie eisen:

  • MBO werk- en denkniveau.

  • Teamgeest, doorzettingsvermogen, zelfstandig kunnen werken.

  • Zorgvuldige, accurate en stressbestendige instelling.

  • Representatief en communicatief onderlegd.

  • Je bent een kei in multitasking.

  • De technische markt met haar installateurs is in jou niet vreemd.

  • Kennis van Syntess is een pré.

  • Je beheerst het Microsoft pakket (Word, Excel en Outlook).

 

Dienstverband:

Vast, 32 uur, per direct.

 

Wij bieden:

  • Afwisselende werkzaamheden.

  • Een technisch uitdagende functie.

  • Informele bedrijfscultuur, korte beslissingslijnen.

  • Jaarlijkse bedrijfs-BBQ en diverse bedrijfsuitjes.

  • Goede arbeidsvoorwaarden.

 

Interesse?:

Ben je enthousiast en nieuwsgierig? Solliciteer dan. Na ontvangst van je CV nemen we binnen enkele dagen contact met je op. Mail je sollicitatie naar hr@celsiusbenelux.nl. Heb je nog vragen of wil je meer informatie over de functie? mail naar  hr@celsiusbenelux.nl of neem contact op met Jade 033-8200409. 

bottom of page